انواع پنجره دوجداره

از انواع تجهیزات مهمی که برای ساختمان سازی و معماری های مدرن به کار برده می شود، پنجره دوجداره می باشد. چرا که این پنجره از مزایای زیادی بهره مند است. به همین منظور به عنوان یک جایگزین عالی برای انواع پنجره های قدیمی و آهنی محسوب شده است. بهتر است که قبل از اقدام برای استفاده از این تجهیزات مهم، ابتدا با انواع پنجره دوجداره آشنا شوید. به این صورت می توانید یک انتخاب عالی داشته باشید.

پنجره دوجداره چه انواعی دارد؟

در زمان خرید بهتر است که با انواع این تجهیزات اشنا شوید. چرا که هر یک از آن ها با توجه به نوعی که دارد، می تواند به بهترین شکل استفاده شود و ایفای نقش کند. این پنجره متناسب با طراحی و معماری شما باید انتخاب شود تا بتوانید به یک نتیجه چشم گیر در آن دست پیدا کنید.

لازم است بدانید که این پنجره امروزه به یکی از بهترین تجهیزات تبدیل شده است که می توانید از آن برای حفظ امنیت بیشتر سازه خود بهره مند شوید. دارای تنوع زیادی می باشد که انتخاب کردن آن ها ابتدا به نوع معماری و طراحی و سلیقه شما وابسته است.

به صورت کلی می توان این دسته از انواع پنجره دوجداره را به صورت زیر دسته بندی کرد:

  1. پنجره های دوجداره ثابت که از بهترین و اصلی ترین انواع این تجهیزات محسوب می شوند که در دسته پرفروش ترین ها قرار گرفته اند. این پنجره از کم خرج ترین ها می باشد که از متریال آلومینیومی ثابت بهره برده است. همچنین بهتر است بدانید که بسیار کاربردی است و در عین حال امنیت شما را در مقابل سرما و گرما تضمین می کند.  این محصول برای باز و بسته شدن به خوبی استفاده می شود و یک عایق عالی محسوب می شود.

2. پنجره دو جداره تک حالته که به صورتی ساخته شده است که نور طبیعی را وارد محیط می کند و برای کسانی که دوست دارند از این نور استفاده کنند مناسب تر است. این پنجره در اندازه های بزرگ بیشتر کاربرد دارد و به روش های متنوعی باز می شود. به عنوان مثال می توانید پنجره را از سمت بالا و یا پایین و کناره ها باز کنید. انتخاب کردن نوع آن به سلیقه شما وابسته است.

3. پنجره دو جداره دو حالته که نمونه پرکاربردی است که در انواع شیب دار و لولایی طراحی شده است. این طراحی خاص و زیبا از متریال پلاستیک فوق العاده مقاوم سفت و سخت ساخته شده است که به صورت چرخشی در داخل محیط باز می شود. از این مدل می توان برای فضای آشپزخانه استفاده کرد و یک منظره لوکس فراهم آورد.

دسته بندی انواع پنجره دوجداره:

4. پنجره دو جداره کشویی از دیگر انواع پنجره دوجداره محسوب می شود که از دو طرف قابلیت باز شدن دارند و به روی ریل حرکت می کنند. این پنجره فضای زیادی را اشغال نکرده و برای پرده های شما مزاحمتی فراهم نمی کند. پس به بهترین شکل می توانید از آن ها استفاده کنید. آن ها به صورت جفت ریل و تل ریل طراحی و ساخته شده اند و از آب بندی کمتری بهره مند است.

5. پنجره های دوجداره فرانسوی به صورت دو لنگه ساخته شده است که به صورت های مختلف قابلیت باز شدن دارد. این طراحی پنجره در بخش میانی از فضای کاملا خالی بهره برده است و زیبایی منحصر به فردی را در کنار عایق بندی عالی ارائه می دهد. پس می توان گفت از پر طرفدارترین انواع پنجره ها محسوب می شود که بسیار کاربردی و پر فروش است. می توان انواع پنجره های تک حالته و دو حالته را به روی آن نصب و اجرا کرد.

6. پنجره کلنگی دو جداره از انواع یک جهت بازشو است که می توانید با توجه به سلیقه خود در زمان خرید جهت آن را تغییر دهید. این پنجره برای حمام دست شویی و راه پله استفاده می شود که نورپردازی عالی را برای شما فراهم می کند.

7. پنجره دایره ای دو جداره که به آن محوری نیز گفته می شود. این پنجره بسیار کمیاب است و طراحی آن فوق العاده خاص می باشد. جلوه زیبا و چشم گیری دارد و مکانیزم آن به روی یک محور قطری می باشد.

8. پنجره دو جداره سایه بانی از بهترین انواعی است که از آن به صورت گسترده در سرویس های بهداشتی استفاده می شود. این محصول به صورت افقی باز و بسته می شود و می توانید از آن به بهترین شکل استفاده کنید.

9. پنجره دو جداره آکاردئونی از انواع عریض می باشد که تا سه متر به بالا تجاوز می کند. این نوع پنجره برای بالکن و چنین فضاهای به کار برده می شود. همچنین می تواند جلوه منحصر به فرد و جذابی در بالکن شما ایجاد کند که فوق العاده زیباست. از آن به خوبی می توانید در فضاهای عریض و پهن استفاده کنید.

قیمت پنجره دو جداره به چه صورت است؟

برای آنکه بتوانید خرید این محصول را به خوبی انجام دهید، بهتر است که ابتدا راجع به قیمت روز آن اطلاع کسب کنید. بهتر است بدانید که قیمت این محصول با توجه به فاکتورهای مهمی تعیین می گردد که می توان به کیفیت محصول، نوع متریال به کار برده شده در آن، نوع پنجره دو جداره، ابعاد و اندازه و متریال و سایر جزئیات آن اشاره کرد.

قیمت روز این محصول در سایت قابل استعلام گرفتن است که می توانید از آن اطلاع کسب کرده و یک خرید عالی داشته باشید. سایت های فروشگاهی مختلفی به عرضه این محصول می پردازند که می توانید با توجه به آن ها یک خرید عالی داشته باشید. این سایت بهترین انواع مصالح را به شما ارائه می دهد.

کلام آخر

از دسته بهترین مصالح ساختمان سازی پنجره دو جداره است که از آن در معماری های متنوعی استفاده می شود. پس می توانید به راحتی از آن ها با توجه به سلیقه خود استفاده کرده و یک انتخاب عالی داشته باشید. این فروشگاه محصولات به روز و به صرفه ای را برای شما عرضه می کند و می توانید با توجه به پروژه خود از آن ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *